Zo weinig inspiratie. . .

10 september 2014

Goede fijne rustige mooie avond iedereen!

Nu is het al weer tijd voor een nieuw postje van mij! Wauw wat vliegt de tijd! had helemaal niet door dat er alweer een dag tussen vandaag en de vorige zat.. Het is ook wel echt extreem druk!!!!!!!!!

Gister hebben we de hele ochtend Engels gehad en echt waar wat een leuke leraren! De ene heet Jeff en de andere Patrick (Ja inderdaad met als Patrick van Spongebob, lijkt die ook wel een beetje op...) Ze zijn alle 2 echt heel aardig en ze zijn hier op school totaal niet streng.

Het is trouwens best wel wennen om van kwart over 9 tot half 1 non-stop Engels te hebben. Gelukkig zit ik in een fijne kleine maar leuke klas die bestaat uit 2 Nederlanders waaronder ik, een Spaan meisje, 3 Brazilianen, 2 Japanners, 1 Koreaan en een Frans meisje. Misschien ben ik iemand vergeten maar het wisselt een beetje maar dit zijn de vaste mensen van de afgelopen 2 dagen. Met het Spaanse meisje, Celia, kan ik het heel goed vinden en ook met een Japans meisje met een pittig moeilijke naam heb ik het vandaag heel gezellig gehad.

In de pauze chill ik met Kim en Kaary. En dan is toch echt wel gezellig. We zijn een beetje zo'n Nederlandse gang. Ze waren alle 2 ook zo aardig om gezellig met mij mee te lopen en te wachten op mijn les vanmiddag ondanks dat ze al vrij waren. Zaten we daar als gangsters op een trap te wachten tot we mensen uit mijn klas zouden zien (Ja ik wist niet precies in welk lokaal ik moest zijn). Kaary zat dus de hele tijd te vragen "Is dat iemand?" of "Is die dan iemand uit je klas?!" haha was heel grappig die mensen dachten waarschijnlijk 'Wat zijn dat voor skere kinderen op een trap te lachen' maar het draait er om dat het gezellig is.

Verder heb ik niet zo veel te vertellen geloof ik. Ben op het moment nog al een saaie vogel maar morgen gaan Kim en ik met andere kinderen uit Woodlands bowlen, dus dat moet leuk worden!

Ook heb ik net een paar nieuwe foto's geüpload dus vergeet zeker daar niet even naar te kijken!!

Fanmail kan natuurlijk ook altijd verstuurd worden, dan voel ik me een beetje minder lonely xD Maar heb je interesse om me een kaartje te sturen dat kan naar:
Woodlands Halls of Residence
Westgate Fields PO19 1RA
Chichester, West Sussex
Room 76

hahaah schoentjess

1. Marjolein:
    11 september 2014
    Jij geen inspiratie, het is hartstikke leuk om te lezen. En zie het dan echt voor me hoe jullie op die trap zitten.
    Groetjes Marjolein