Portsmouth met Kim en Kaary

13 september 2014 - Portsmouth, Verenigd Koninkrijk

En toen waren er ineens weer 3 dagen voorbij! goh dit gaat pittig snel!!!

Vandaag ben ik met Kim en Kaary naaaaaarr... Portsmouth geweest! en wat deden we daar?? Jaaaa inderdaad shoppen!! Nee maar ze hebben daar echt een mega outlet centrum als je een keer in Portsmouth komt ga daar zeker even kijken heel veel korting ;-)

We gingen met de trein en waren er ongeveer 1 uur. We zijn eerst even wezen shoppen en daarna gelucht bij Nando's​
Wrap (Interessant heah!)

Na dat we gelucht hadden gingen we, als vanzelf sprekend, verder met shoppen. Rond een uur of 4 bedachten we ons dat we toch ook nog wel even een bezoekje aan de Primark wouden brengen in het centrum (Ik bedoel welk persoon wil dat nou niet?). Dus wij die hele weg er naartoe zoeken mensen bijna aangereden zien worden en enge mensen die dingen aan ons vroegen maar we hebben het overleefd! En toen ging die bijna dicht dus moesten we er heel snel nog een rondje doorheen maken.

En toen moesten we nog eten.. Waren we eenmaal bij de KFC hadden we allemaal geen honger meer en gingen we alleen drinken kopen en chicken popcorn ofzo... Maar het was wel lekker!

Nou en toen gingen we met de trein terug want ja we moeten weer terug naar Chichester... Jammer genoeg want het was leuk aan de zeeee ^^

Wel goed geslaagd trouwens
Aankopen ^^Tadaaaaa ben er heel blij mee :)

Dit was niet echt een geweldige blogpost maar hoop dat het voldeed.

Byeeeeeeeeee