Homee!!!

12 februari 2015 - Heerenveen, Nederland

haai haai haaaiiii,

Gister ben ik thuisgekomen voor de mid-term breakk!!! Het leuke was dat Ilse dat dat ik vandaag pas thuis zou komen dus die was verrast (En daarom heb ik ook nog niks geschreven over mijn vertrek dagen daar voor etc)

Maar m'n vlucht verliep goed. Ik vloog met Garuda Indonesia en dat zijn hele chille vliegtuigen! Hoefde niet heel lang te wachten op Gatwick dus na dat ik rustig een broodje had gegeten kon ik al doorlopen naar de gate.Toen vertrok mijn vliegtuig ook nog eens op tijd wat een wonder is waardoor ik te vroeg op Schiphol was. Dus toen nog even wachten op m'n moeder en toen kon ik richting Heerenveen :)

Ik was alleen met m'n moeder dus we hebben patatjes gegeten en vor de tv gehangen. Wat fijn was want dat kan in Engeland niet.

vandaag had ik mijn intake bij Cesartherapie geplant en dat verliep heel goed. Ik ga daar op eigen initiatief heen voor mijn slechte houding. Toen merkte die vrouw meteen dat m'n heup scheef wat en toen bleek dat mijn bekken aan de linker kant niet goed aansloot op mijn ruggenwervel. Gelukkig kon dat zo goed geschoven worden en dat heeft ze dan ook meteen gedaan. Het voelt nu alleen heel raarniet echt pijn maar meer een irritant gevoel. Maar dat zal wel snel weer weg zijn.

Morgen en het weekend nog rustig aan en hard leren want maandag heb ik mijn auto theorie examen.. Spannenndddd!!! Heb me goed voorbereid dus heb er wel vertrouwen in. Dan vanaf maandag tot vrijdag elke dag rijlessen waar ik heel erg veel zin in heb ^^. En dan vrijdag op wintersppooorrrtt!! De reden dat ik een week langer weg blijft dan mijn vakantie duurt:) Heb er supperrrr veel zin in heb bij wijze van spreken m'n ski's al in de auto liggen.

Nou dat was weer even een updateje denk dat ik ergens deze week jullie nog wel op de hoogte breng van m'n rijlessen en onthoud dat je in Heerenveen en omgeving deze week goed op moet letten op een ANWB lesauto die iedereen aanrijd ^^

Byeeeee