De dag dat ik afscheid van de liefde van mijn leven nam

19 januari 2015 - Brighton, Verenigd Koninkrijk

Gooooeede avond iedereen!

Ik hoop dat iedereen een super leuke maandag heeft gehad! (Denk het niet maar het kan altijd ^^)

Mijn weekend begon suuuppperrr leuk! Samen met Kim naar Brighton geweest echt heel gezellig 's avonds lekker bij de Pizzahut gegeten (Goddelijk) en verder geshopt en rondgekeken.

Maar daarna...

Na 4 jaar is mijn geliefde, oversized, Altijd vrolijke laptop overleden. Na 4 jaar heeft hij het lootje gelegd :(

Alleen het jammere is nu dat je hier waar ik woon bijna wel een laptop nodig hebt want anders overleef je t niet.. Nee serieus je hebt een laptop nodig omdat je een internet kabel op je kamer hebt (Nee inderdaad geen wifi!) en als je dan wifi hebt moet je een laptop hebben om een programma te installeren die wifi uitzend. Dus.. I need one..

Gelukkig heb ik hele aardige, lieve en vooral behulpzame ouders die voor mij een nieuwe laptop bestellen in Nederland en die dan naar mij opsturen ^^

(Ik koop geen laptop hier omdat het toetsenbord anders is. Voor wie het zich afvroeg. Owja en de wisselkoers is heel hoog dus kom ik voor de zelfde laptop op nog meer uit dan er 1 in Nederland kopen en opsturen naar hier.)

Maar verder was het een prima weekend de tijd gaat dit semester super snel! Ik heb ook super leuke leraren en een super leuke klas :) Ben echt heel blij.

Over minder dan een maand ga ik ook alweer naar huis om daar eerst mijn rijlessen te volgen en mijn theorie examen te maken en daarna een welverdiende week op wintersport. Kijk er echt heel erg naar uit!

Nou dat was het wel weer. Ik hoop dat jullie toch nog af en toe de tijd nemen om dit te lezen ;)

Byeeeee

1. Anke Terpstra:
    19 januari 2015
    Hoi lieverd, gecondoleerd met het overlijden van je laptop. Fijn dat je ouders bijspringen. Verder alles goed? Krijg je mijn sms'en wel? Groetjes XXX
  2. Kim:
    19 januari 2015
    Anika, de tranen springen me ogen bij het lezen van je blog. Dit verlies doet bij mij ook nog steeds heel veel pijn! Ik zal je steunen in het rouwproces! Ik ben er voor je!