Over de helft!!!!

22 januari 2015 - Chichester, Verenigd Koninkrijk

Jaja beste mensen gister was het dan zo ver! Met 20,5 weken was ik op de helft van mijn Engeland avontuur :) Het is achteraf best wel snel gegaan eigenlijk!

Op het begin ging het een stuk langzamer aangezien je moest wennen en je was niet gewent aan het altijd of toch wel heel veel alleen te zijn vooral in de avonden. Eigenlijk pas na de kerstvakantie begon het echt snel te gaan ik heb een super leuke klas nu en echt hele leuke leraren die goed lesgeven maar ook leuk lesgeven dus de tijd vliegt hier (Normaal dan nu ik tot morgen of maandag hangt van de koerier af zonde laptop zit gaat het toch iets langzamer ;) )

Maar nu verder naar het heden:

Deze week was tot nu toe wel chill niet te veel ditjes en datjes gewoon normaal. Gister een super interessante docu gekeken over Orca's in SeaWorld echt heel leuk hij heet 'Blackfish' en als je hier op klikt kun je de trailer bekijken. En geloof me het is het waard!

Nu ga ik leren en om half 5 begint de Zumba les waar ik en Kim aan mee gaan doen :) Daarna snel eten en omkleden want we gaan bowlen met de klas ^^ Heel erg veel zin in!

En dan hopelijk is morgen mijn laptop er ;)

Byeeee

1. Kim:
    22 januari 2015
    Al 20,5 week met je vol gehouden, nog 20,5 te gaan! wish me luck haha neehoor!
  2. Wiekie:
    23 januari 2015
    zo te lezen doe je het hartstikke goed
    Veel plezier met deel 2