Schip ahoy

16 september 2014 - Chichester, Verenigd Koninkrijk

Ahoi piraatjes!!

Ik weet, ik weet het een dag te laat!! Maar ik zal het goed maken met deze leuke blogpost! Op dit moment zit ik samen met kim buiten aan een picknick tafeltje voor het computer en IT gebouw. En het leuke aan hier in de avond buiten zitten is dat er allemaal eekhoorntjes voorbij rennen :)

Nu tijd voor de serieuze sh*it. Ik ben gister naar school geweest want het was maandag!!! yeeeeyyyy!! Nee dat was niet zo leuk.. Ze zijn hier niet zo netjes ofzo want de lerares wist niet eens zeker wanneer we klaar waren waardoor we bijna 20 minuten extra les hadden, en nee ze liet ons vandaag daarom niet eerder gaan… Maar dat was saai we moeten voor IT een werkstuk maken maar zelf Word word ingewikkeld in het Engels!! Dus daar ben ik nog even mee aan het struggelen..

Vandaag werd ik jammer genoeg niet wakker door mijn wekker maar door het brandalarm… Je weet wel zo’n alarm dat WIEOEWIEOWIOEWIEO doet. Ja inderdaad ik hoor nu helemaal niks meer. Maar goed ik had mijn lenzen ook niet in dus stond ik 2 minuten later buiten in mijn prachtige pyjama met walvis er op en grote jampot bril. Voor wie het zich af vraagt, ja inderdaad ik voelde me super sexy op dat moment.

Na dat de brandoefening klaar was ben ik maar met Kim gaan ontbijten want ja, Wat moet je anders doen? Na het ontbijt kon ik nog even chillen want ik begon pas kwart over 10.

Toen ik eindelijk klaar was met school vandaag zijn Kaary en ik het centrum in geweest om, jawel, werk te zoeken!! Heb een applicatie formulier ingevuld en mijn gegevens bij een aantal winkels achter gelaten en nu hoop ik heel erg op reactie. Na dat ik terug was moest ik al weer snel weg want alle meisjes in Woodlands hadden seksuele voorlichting.. Oeeh ja heeel erg spannend… Not. Het was denk ik vooral heel erg gericht om de kinderen die dat nog niet gehad hebben maar ja wij Nederlanders krijgen dat vanaf groep 8 ongeveer elk jaar..

Verder was ik vooral heel erg moe van al dat Engels. Dacht dat het wel makkelijk zou zijn maar de hele dag naar Engelse uitleg luisteren is best moeilijk.

Nou spreek jullie in mijn volgende blogje hoop dat jullie hier intens van genoten hebben,

Byeeeeeeeeee