Snotter de snotter

22 september 2014 - Bournemouth, Verenigd Koninkrijk

Zo met Last Christmas op de achtergrond en een bakje met druiven naast mij kan ik dan eindelijk aan deze blogpost beginnen.

Ik weet het het is veeeeeel te laat maar ik heb deze keer een pittig goede reden! Ik ben eigenlijk vanaf vrijdag niet zo lekker geweest. Zaterdag toch besloten om mee naar Bournemouth te gaan maar daardoor voelde ik me gister en vandaag nog snotteriger en verkouden en niet lekker. Daarom ik het bloggen er neit van gekomen maar ik zal het goed maken met deze blogpost die hopelijk leuk en vermakelijk word (Is dat een woord.....)

Laat ik bij zaterdag beginnen. Ik ben zaterdag samen met Kim en Kaary naar Bournemouth geweest. We waren daar eigenlijk vooral om dingen te zien en dus voor een keertje niet alle winkels leeg te kopen :-) Jaja ben wel een beetje trots ^^

We kwamen er pas een uur of half 3 aan en toen waren we eigenlijk nergens.. Ja het treinstation was in 1 van de buitenwijken. Tenminste zo leek het heb eigenlijk geen flauw idee of dat waar is. Maar we moesten toen nog met een of andere knal gele bus. En natuurlijk stapten we niet bij het juiste plekje uit waardoor we bij het strand uitkwamen. Een geluk bij een ongeluk eigenlijk want het was er super mooi! Echt een enorm lang zandstrand met in het midden een pier.
Pier van BournemouthUitzicht
We hebben daar een slush gehaald en wat op de boulevard gelopen, wat niet verkeerd was op zo'n warme dag ;-p

Toen het half 5 werd wouden we eigenlijk toch nog wel even wat van het centrum zien dus zijn we daar heen gelopen. Dat was opzich niet zo ver 10 minuutjes lopen ofzo. Onderweg kwamen we nog een kerk tegen daar een kaarsje gebrand voor mijn oma. Daarna zijn we doorgelopen naar het centrum en hebben daar nog wat rondgelopen. Tegen een uur of 6 besloten we dat we ergens wouden eten. We kwamen uit bij een vage pizzeria met enge Italiaans sprekende obers. Jeps dat was best creapy... De pizza's waren wel lekker.

Na het eten was het ineens pittig koud geworden en natuurlijk had ik alleen een blouse mee om over mijn jurkje aan te trekken en ik had m'n panty die middag uitgetrokken omdat het o warm was en om die nou midden op straat weer aan te trekken.. Dus ik bevroor bijna maar i'm still here!! I survived!!

We zochten daarna bij het centrum de bus naar het station weer op en die reed ons zoals een bus dat doet weer terug naar het station. Want ja dat is wat bussen doen.. Bij het station moesten we nog eventjes wachten tot de trein er was en daarna zijn we met 2 keer overstappen, 1x achter een muur panty aantrekken en praten met rare Australische mannen terug in Chichester gekomen. Eind goed al goed.

Nu gaan we het eens over zondag hebben.. Ja... Zondag was niet zo goed. Heel erg verkouden, hoofdpijn en voelde me gewoon bleh. Ik heb daarom ook niks behalve half dood in bed films liggen kijken.

Dan zijn we alweer aangekomen bij vandaag!! yeey!! Vandaag ben ik de hele dag naar school geweest en heb ik besloten om Computing & IT te laten vallen. Ik liep steeds achter en ik snapte de opdrachten niet en de lerares had geen tijd om mij te helpen. Ook stond de klas niet echt open voor mij ze zijn allemaal helemaal op zichzelf gericht of op de vrienden die ze van de middelbare school al hadden, niet gezellig dus. Ik doe nu elke dag Engels en dat vind ik helemaal prima :)

Het spijt me maar dit was het dan alweer.. Veel meer heb ik niet te vertellen op dit moment maar ik zal overmorgen zeker een update doen want ik heb jullie nu wel echt lang laten wachten!

En wat zingen we dan: Dag vriendjes, dag  vriendinnetjes dat was het dan alweer. Dag vriendjes, dag vriendinnetjes tot de volgende keer maar weer!

Byeeee