Saaie aap

26 september 2014 - Chichester, Verenigd Koninkrijk

Halokidokie!

Oke weer te laat i know maar ik voel me dus echt wel een saai aapje dat niks doet hier. Het enige spannende wat hier gebeurt is dat we niet weten wat het avond eten is :-/

Deze week is er dus niet veel gebeurt.. Kwam misschien omdat ik een beetje ziek was...? Oeh Kim heeft een goed punt, jongens hebben hier verschikkelijk strakke skinny's aan.. Je ziet dan dus echt alles zitten.. Echt alles... Niet doen dus voor alle jongens en mannen die dit lezen! Niet sexy!

Maar oke deze blogpost word echt een rommeltje dus ik zal mijn plannen voor het weekend aan jullie gewagen. Jaja moeilijk Nederlands woord heb ik net heel professioneel opgezocht op Google :)

Dit weekend begint, NU! Vanavond gaan Kim en ik weer wat Harry potter films kijken en chillen en eten en chillen.. Morgen gaan we een bios revenge doen. Dinsdag zijn we dus naar de film Lucy geweest met woodlands en wat een kl*te film! Echt heel slecht niet aan te raden! Dus nu gaan we om dat goed te maken naar Sex Tape. Moet een goede film zijn dus we zullen zien.

Zondag hebben we dan de introductie geplant voor de sportschool hier in school. Heb wel zin om weer wat actiefs te doen.

Dat zijn alle plannen en nu ga ik een Harry Snotter oeps sorry ik bedoel Potter film zoeken.

Byeeee

Kus,
    Heiti
  2. Anke Terpstra:
    4 oktober 2014
    Wanneer komt de volgende?