Heeeyyy people!!

8 september 2014 - Chichester, Verenigd Koninkrijk

Omg voor ik begin met deze blogpost moet ik even iets kwijt. Ik heb gister de meest geweldige lasagne in mijn hele leven gehad mijn innerlijke Garfield kwam in me naar boven echt goddelijk.. Oke nu dat gezegd is kan ik beginnen aan deze blogpost.

Ik had vandaag mn eerste echt schooldag. Om 9 uur zaten Kim en ik netjes voor de school te wachten op onze mede Dutchies. En even serieus echt waar vanaf het station naar de school loopt 1 wandelpad en het leek wel kruistocht in spijkerbroek 0,0 Een hele lange rij mensen nog net niet met spandoeken en vlaggen en weet ik veel wat ze in die film allemaal hadden... Nouja het werd kwart over 9 en we moesten naar onze les. In die les werden er papieren ingevuld en er werd echt een hele saaie presentatie gehouden. (En wat ben ik op dit moment weer blij met m'n spelling controle want ik ben zo'n rare unicorn die niet eens presentatie goed kan schrijven na 16 jaar

Om 12 uur kregen we nog een korte rondleiding en daarna was het tijd voor FOOOOOD!! :)

De rest van de middag heb ik eerst wat op mijn kamer gezeten m'n was opgevouwen. Owja dat was ook weer zo iets ik zou gister wassen was de droger stuk ik alles op m'n kamer ophangen leek wel een waskamer :-/

Daarna heb ik nog een uurtje met Kim op het grasveld voor de school gechillt en nu ben ik weer op mijn kamer. Over een half uurtje eten en owww wat hoop ik op lasagne..

byeeeeeeee

1. Anke Terpstra: