Goede avond!

6 september 2014 - Chichester, Verenigd Koninkrijk

Hallokiedokiieeee!!

Vandaag was gelukkig een lekker chill dagje. Zit nu met Kim tussen onze Aziatische maffia te chillen. Ze spelen monopolie en zo te horen zijn ze zwaar enthousiast. Eigenlijk kun je dit huis wel een beetje vergelijken met het huis Anubis. Als je niet meer weet wat het is hier even een opfrissertje (https://www.youtube.com/watch?v=0WhihDBCYzE) Je hebt hier een soort Victor maar vaak in de vorm van een vrouw je kunt zeggen een Victorina en dan ook wel 100x aardiger. Je hebt hier dan de grappige mensen, de Appies, Vooral de Aziaten rekenen zichzelf tot die groep. Je hebt de Ambers, de mensen die veel aan hun uiterlijk denken, hier vooral de Spaansen en de Tsjechen. Ook heb je de Patricia's de wat alternatieve mensen dat zijn vooral de Britse mensen en ook wel een beetje de chinezen. En dat heb je nog de Nienke's de wat stillere mensen die zich niet met alles bemoeien en wat geheimzinnig zijn nou daar horen wij, de Nederlanders toch wel echt bij.

Maar verder is het hier heel chill vandaag heb ik uitgeslapen en na het middag eten met Kim naar het centrum geweest, Kaartje gepost en weer naar huis gegaan. Daarna lekker filmpje gekeken in m'n eentje lekker rustig en na het eten hebben we onze mede Nederlander Sophie ontmoet. Gezellig wat gedronken bij de Costa, voor wie niet weet wat dat is dat is een soort alternatief voor de Starbucks. WE hebben haar de school wat laten zien en het stadje en daarna is zei weer naar het huis voor 18+ gegaan. Nu zitten we dus tussen de maffia tegelijk een verhaaltje te typen. Vergeet dus zeker haar blog niet even te lezen!!! (http://kimvoois.reislogger.nl/)

Spreek jullie latoorrrrrrrr

Byeeee

1. Anke Terpstra:
    6 september 2014
    Geweldig verhaal en vooral de vergelijking met huis Anubis! Vond het erg leuk om met je te facetimen! Doei schatje xxxxx Anke en je oompje Alfred
  2. Marjolein:
    6 september 2014
    Ik vind het echt geweldig hoe jij het schrijf. Zie het helemaal voor me,omdat ik ook weet hoe het bij Anubis was. Omdat Kim daar ook naar keek;-). Groetjes Marjolein