En weg was die weer :-(

17 oktober 2014 - Chichester, Verenigd Koninkrijk

Hallo lieve bloggertje yoghurtjes!

Kijk eens hoe snel ik weer van je scherm spat met weer een nieuwe update van niemand minder dan de enige echte Anika! Jaja ik was stiekem ook best trots ^^

De afgelopen 2 dagen stonden eigenlijk vooral in het teken van mijn vader die hier was. Gister in de namiddag kwam hij aan en die avond zijn we gezellig uit eten geweest want dat is nou eenmaal iets waar we heel goed in zijn, eten. Vandaag had die vrij genomen dus konden we gezellig was samen gaan doen. We zijn dus even het dorp in geweest want ik moest opzoek naar een nieuwe telefoon aangezien mijn oude trouwe Iphone 4 er na 1,5 jaar (!) wat vrij kort is er mee opgehouden is :-( En daar baalde ik best wel erg van. Dus nu schitter ik met mijn nieuwe Motorola Moto G ofzo ik geloof dat dat m was. En met dat vroege verjaardags cadeautje ben ik heel blij :)

Ook zijn we nog uit eten geweest maar we waren beide heel moe dus m'n vader besloot een paar treinen eerder te nemen, of dat besloten we natuurlijk samen. Dus om 8 uur Engelse tijd moest is weer Goodbye zeggen. Het liefst was ik mee gegaan naar Nederland maarja dat kon natuurlijk niet.

Nu is het een kwestie van dagen aftellen tot ik naar Nederland kan. Het lijkt altijd zo lang een week maar aangezien ik vrijdag al naar huis ga is het niet eens meer een week. Ik vind het nu ook spannend worden want dat alleen vliegen is ook nog wel iets waar ik even mezelf overheen moet zetten hoor want deze unicorn staat straks te shaken op haar benen. En natuurlijk als ik zo sta te shaken denken ze dat ik drugs smokkel ofzo dus ik zie het al weer helemaal voor me dat ik en mn bagage onderzocht word enzo ze zullen wel denken weer zo'n Nederlander die een lading naar een van hun koffieshops brengt :-s

(Schrijf je eigenlijk koffieshops of coffeeshops...? of gewoon geen 1 van beide..)

Nou dat was het denk ik al weer ik weet niet of ik jullie deze week nog update, ja ik denk als ik op Gatwick op mijn vliegtuig zit te wachten ik jullie nog wel even up zal daten.

Byeeeeee

1. Anke Terpstra:
    18 oktober 2014
    Hahaha, het vliegen valt best mee. Het lijkt net een trein. Fijn dat je vader bij je op bezoek is geweest. Probeer zondag weer even te facetimen. Tot volgende week. Doei doei