Haaiii

14 oktober 2014

Hallo mensen die dit lezen!

En alweer vergat ik steeds een stukje te schrijven voor op mijn blog :-/ Maar gelukkig heb ik jullie nu wel wat te vertellen dus dat is een goed iets ^^

Eerst wil ik even wat kwijt over de Harry Potter studio's... Ik zal de foto's er zo op zetten en daar laat ik het bij. Ik vind om eerlijk te zijn de films verschrikkelijk saai. Wel vond ik de studio's een geweldige ervaring maar ik kan er gewoon niet zo enthousiast over schrijven als een fan. Dus sorry daar voor maar voor een verslagje daar van kun je beter op Kim haar blog kijken ;-)

Nu verder over de afgelopen week. Tot zaterdag heb ik me nog vrij blegh gevoeld en kon ik nog niet echt heel veel. Zaterdag zijn kim en Kaary samen naar Brighton geweest dus had ik lekker een rustig dagje.

's avonds heb ik vooral gezellig met kim op een van onze kamers gezeten filmpje kijken en gewoon chillen. Wat altijd heel gezellig is want ja ik ben gewoon gezellig ^^ En kim is natuurlijk ook heel gezellig ;-p

Ook heb ik heel goed nieuw gekregen! Mijn vader moet donderdag voor zijn werk in Londen zijn en dan komt die hier in Chichester slapen :) Vrijdag heeft die vrij genomen dus dan gaan we 's middags gezelligs doen en natuurlijk uit eten want ja, Anika houd van eten.. Maar ik ben heel blij :)

En natuurlijk is het nog maar 10 nachtjes tot ik op 'vakantie' naar Nederland ga!! Heb er wel echt zin in om eindelijk mama en Ilse weer te zien die heb ik wel echt gemist. M'n vader zie ik natuurlijk donderdag al dus die mis ik dan waarschijnlijk minder erg ;)

Nou dat was het het is vast een beetje een on samenhangend geheel maarja wie mij kent weet dat ik dat zelf ook een beetje ben ^^ Ik denk dat ik zaterdag weer met een updateje kom voor jullie maar met Anika you will never know.. Ik houd het spannend voor jullie ;-p

Byeee