OMGUUTT HELEMAAL VERGETEN!!!

28 oktober 2014 - Heerenveen, Nederland

Omg ik was dus helemaal vergeten dat ik een stukje op Gatwick had geschreven en ik dacht dat ik het op mijn blog had gezet maar nee dus!! Om dit stukje ging het:

Hallo mensen!!

Terwijl ik dit schrijf zit ik op Gatwick Airport maar ik denk dat ik dit pas thuis kan uploaden aangezien de wifi hier voor geen meter werkt! Zwaar vervelend..

Nouja ik zit hier dus in een of andere mega hal met nog zo’n 10000 mensen (En nou hoop ik dat hier niet iemand met Ebola rondloopt…) Heb net een wrap gehaald want ja ik had honger. Ook wat drinken want jammer genoeg heb ik niet mijn geliefde Capri-Sun pakjes langs de douane weten te krijgen :-( Ook heb ik maar een fruit salade voor straks gekocht want ja moet wel wat vitamientjes binnen krijgen.

Verder chill ik hier een beetje ik ga zo maar in de rij voor de wc staan want er staat dus echt een rij van hier tot tokyo! Wat is dat toch met vrouwen die altijd naar de wc moeten als ik ook moet. Jups deze info hadden jullie niet gewild maarja ik ben Anika en ik geef altijd mijn ongezouten mening en censureer niks.

Nouja meer heb ik niet misschien dat als ik thuis ben ik nog wat kan schrijven want iedereen weet denk ik wel dat wachten op een vliegveld nou niet bepaald het leukste en spannendste op aarde is maar t moet gebeuren he.

Voor nu, Byeeeeee

________________________

Tot zo ver dat ik ben daarna het vliegtuig in gestapt en heelhuids aangekomen in Nederland. Mijn vakantie zit er morgen alweer voor de helft op wat natuurlijk jammer is maar maakt niet uit want ik moet toch een keer weer terug naar Engeland.

Vandaag heb ik niet zo veel gedaan vanmiddag met m'n moeder, Ilse en Sofie naar de Primark in Almere geweest en vanochtend gewoon gechillt zoals je dat in een vakantie hoort te doen ^^ Morgen samen met m'n moeder naar Groningen naar de IKEA en een winterjas zoeken want ik vries nog dood hier én in Engeland... 0,0

Nou dat was het weer ik weet het het was te laat en niet veel maar aangezien het vakantie is en ik wil genieten van het thuis zijn wil ik ook niet te veel tijd achter mijn computer of op mijn blog besteden.

Groetjes aan de mensen om je heeeen!!

Byeeee

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade