Nog een week!!

22 augustus 2014 - Heerenveen, Nederland

Over precies een week ben ik nu waarschijnlijk alle laatste dingetjes aan het inpakken om vanavond weg te kunnen gaan. Omgguutt nu ik er over nadenk een week is dus 7 dagen dus over 7 dagen ga ik weg en er moet nog zo veel gebeuren!!

Maar er moet nog wel echt veel gebeuren momenteel ben ik in gevecht met mijn ow zo leuke telefoon provider Ben. . . tsja ze weigeren een regeling te treffen om mijn abonnement vroegtijdig stop te zetten en dat irriteert me heeeel erg. Hoe moest ik nou ander half jaar geleden weten dat ik naar Engeland ging???? Mag je dit soort dingen eigenlijk wel op internet zetten 0,0 Ik bedoel t is best beledigend toch.. Ach hadden ze maar een oplossing moeten zoeken.

Ook was ik vandaag weer vroeg in het ziekenhuis te vinden om mijn ogen na te laten kijken nieuwe sterkte voor mijn lenzen etc en toen kreeg ik ook niet zo heel goed nieuws. Ik heb namelijk vaatingroei in mijn ogen (Ja vraag me niet hoe en wat want ik ben niet zo van de medische termen). Ik heb geen idee hoe erg dat is maar ik moest dit wel vaker laten controleren. We zullen het meemaken..

Verder is er niet zo veel te melden ik dacht ik breng jullie even op de hoogte van mijn nieuwe struggles in het leven die ik in deze week tegen kwam. Ik spreek jullie waarschijnlijk volgende week vrijdag, mn laatste dag in Nederland, SPANNONNDD!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade