Nog 10 dagen...

19 augustus 2014 - Heerenveen, Nederland

Wauw ik moet echt even eerst mededelen hoe ongelofelijk akward ik het vind om zo'n tekst uit mn mouw te schudden.

Oke nou ik zal eerst maar even vertellen wat ik ga doen neem ik aan.. Ik ga voor een jaar in Engeland naar school. Ik ga naar Chichester College in ,nee joh je meent het, Chichester :) Wat ik daar precies ga doen kan ik je niet vertellen want ik snap er zelf weinig van.

Op dit moment zit ik nog in een kamer vol met tassen, ik heb namelijk geen idee wat ik allemaal mee moet nemen. Voor een vakantie neem ik altijd al te veel mee dus zeker weten dat dat nu weer gebeurd maar aan de andere kant de eerst volgende keer dat ik waarschijnlijk weer in Nederland ben is in de kerstvakantie. Hmm moeilijk dus.. En dan moet je dus ook nog denken aan dingen waar je normaal nooit aan denkt zoals handdoeken, douche spullen, dekbedovertrek... Ja nee ik vind het maar lastig dit inpakken.

Ik vertrek over 10 dagen met de auto. Mijn ouders zijn zo aardig om me te brengen en dat is misschien maar goed want ze zien me aankomen met al deze spullen op een vliegveld... Maar t komt wel dicht bij. Voor dat mijn examens begonnen leek het allemaal nog een beetje fake, om het zo maar even te zeggen. Ik dacht er ook niet echt over na ik bedoel er kon nog zo veel mis gaan zoals ik die zak voor mijn examen of ik die om een of andere rare reden niet kan gaan. Maar dat is allemaal niet gebeurd en nu zit ik zenuwachtig op mijn laptop te typen.

Meer is er nu eigenlijk niet te vertellen behalve dat ik struggle met inpakken en bij vlagen er heel erg extreem zenuwachtig van word. Mensen vroegen me of ik een reisblog bij wou houden zodat ze konden zien hoe het met me ging dus bij deze.

1. Claudia:
    19 augustus 2014
    leuk Anika, ik ga je zeker volgen!
  2. Hilda:
    19 augustus 2014
    Spannend hoor. Veel plezier en succes en ook ik ga je volgen
  3. Anke Terpstra:
    19 augustus 2014
    Het is ontzettend spannend en ook weer avontuurlijk. Laat het over je heen komen. Het komt allemaal goed. Enne anders kun je toch altijd terug? Ben er zeker van dat je gaat genieten! En natuurlijk volg ik jou! Dikke kus.
  4. Nienke Wegman:
    21 augustus 2014
    Leuk en spannend man....heel veel plezier en succes. Doe je wel voorzichtig je blijft mijn kleine nichtje...en ik ga je zeker volgen.