The time i went tooooo.... londen!

26 november 2014 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Hallo lieve trouwe lezertjes van mijn geweldige blog! Hierbij een update over mijn weekend in het regenachtig maar daar door niet minder prachtige Londen ^^

ik ben dus vorig weekend naar Londen geweest samen met Kim en het was sú pèr leuk! Zaterdag ochtend zaten we al vroeg in de trein want ja. We moesten nog  1,5 uur in de trein voor we in Londen aankwamen.

Ennnn toen kwamen we in Londen! Ik was er nog nooit geweest maar ik vond het meteen helemaal leuk hangt echt een super sfeer. Nouja ik dwaal af toen moesten we dus nog naar ons hotel om onze koffers te droppen..

ja... Het hotel. We wisten dat het niet al te beste recensies maar we kwamen in een soort turks theehuis terecht. De mensen achter de balie praatte denk ik nog slechter Engels dan wij..

Nouja na de koffers te hebben gedropt gingen we naar de Big Ben want ja... Dat is gewoon iets waar je heengaat want ja... Je kunt moeilijk naar Londen en dat overslaan.

Daarna gingen we naar die brug... Uhmm... Ik ben de naam kwijt... Oke nouja die ene brug. En daar gingen we foto's van nemen en toen verhongerde we bijna dus gingen we opzoek naar food maar dat bleek ook nog niet zo gemakkelijk. Uit eindelijk een broodje gegeten bij een veel te dure healthy food ding.

Daarna deden onze voetjes al heel pijn maarja we zijn natuurlijk stoere chicks dus gingen we nog naar st. Pauls nog iets en dat was best wel cool.... Best wel groot ook owja en toen we daar bij de starbucks zaten gingen 2 mensen ons ondervragen over onze telefoon. Waarschijnlijk van een telefoonbedrijf ofzo...

En daaaaarna gingen we nog naar Buckingham Palace. Daar stonden 2 rare mannen met van die hoedjes op steeds heen en weer te lopen.  Dat zag er best wel dom uit xD

daarna gingen we eten bij de kfc in Camden Town en dat was.. Apart. Maar wel leuk!

toen gingen we naaarr Winterwonderland! Dat was zooooo gaaf! Het was al donker dus al die kermis attracties lichtte helemaal op was zoo mooi om te zien! We zijn in 2 achtbanen geweest en op een of andere manier lachte we ons dood in de achtbanen XD jammer genoeg was het heel duur dus konden we niet in meer attracties. Maar het was al met al een zeer geslaagde avond, en toen we daarna nog even bij de dichtstbijzijnde Mc Donalds crashde was mijn dag voldaan ^^

daarna gingen we slapen want we hadden nog een drukke zondag te gaan.

En zondag gingen we shopppeeennn!! Dat was ook heel leuk het eerste wat ik kocht en waar ik echt heel erg super blij mee ben zijn mijn Nike Air Max ^^ ik wou ze al een hele tijd en heb ze eindelijk gekocht :) ook heb ik cadeaus voor kerst gekocht en bij M&M world heb ik ook nog wat leuke dingetjes gekocht.

Daarna hadden we weer honger want dat is nou eenmaal de struggle of life... We gingen wat eten bij de Pizza Hut en dat was lekker! Omfg was er nog nooit geweest maar die pizza wauw zo lekker.

Piccadilly circus kon natuurlijk ook niet ontbreken dus daar zijn we ook geweest daar zijn we dus naar de M&M world geweest en nog een enorme souvenir shop.

Toen was het al weer tijd om naar huis te gaan want aan al het leuke komt een eind. Het was even wachten op de goede trein en toen zaten we ook nog eens helemaal verkeerd want de trein ging splitsen maar alles kwam goed en die avond lag ik weer veilig in mijn eigen engelse bedje.

nou ik geloof dat dat wel weer een leuke update was. Wat natuurlijk niet anders kan want ik bedoel... Anika schrijft het..

Tot de volgende keer piraatjes!