Heheuhuehue

3 december 2014 - Chichester, Verenigd Koninkrijk

HAPPY BIRTHDAY TO ME, HAPPY BIRTHDAY TO ME, HAPPY BIRTHDAY DEAR ME, HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!

Ja inderdaad lieve lezertjes het is mijnnn.... verjaardag!!! Vandaag ben ik 17 jaar jong geworden en dat is echt de meest onzinnige leeftijd. Echt waar hoor ik bedoel waarom die 17? Je kunt echt werkelijk niks extra's... Ja je mag je rijbewijs halen maar dan moet je papie of mamie nog wel tot je 18e naast je zitten. Dus niks aan dus.

Toch ben ik blij dat ik nog een stukje dichter bij de 18 kom, dat stukje meer vrijheid.

Verder heb ik echt niks te melden want ik ben een saaie huispoes. Deze zaterdag ben ik alleen dus ik heb van een lerares een tip gekregen om naar de haven te fietsen dat moet mooi zijn, dus dat ga ik dan maar even bekijken.

Schrijf lator wel weer wat want ja nee ik weet niet wanneer weer want ik hou niet bij wanneer ik schrijf.

See yaaaa,

Byeeeee

1. Marjolein:
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Groetjes Marjolein Voois
  2. Marjolein:
    3 december 2014
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!!Gezellige avond. Groetjes Marjolein Voois
  3. Anke Terpstra:
    3 december 2014
    nou spook, gefeliciteerd. Kom je met z'n drieën speciaal naar Engeland om het mensje te feliciteren en een leuk weekend te bezorgen. Heeft ze niks beleefd en is ze een saaie huismus. Geen woord over het fijne bezoek. Zie je over twee weken..... Dikke kus!