Was ik weer!

4 januari 2015 - Heerenveen, Nederland

Hahahahahahahahhahahahahaha ja ik weet het.. Ik ben laat met een nieuwe update. Maaarrrr ik heb een hele goede reden. Ik vond het veel belangrijker om deze vakantie te genieten en leuke dingen te doen inplaats van achter mn computer te kruipen en te typen.. Want ik ben lui..

maar goed waar zal ik beginnen.. Hmmm. Owja 17 december kwam ik thuis want ik had vakantiieeee (en nu ik dit schrijf moet ik morgen weer naar huis maar no care want t was leuk in Nederland)

thuis heb ik best wel veel gedaan eigenlijk.. Ik ben uit eten geweest en naar de bios en heb kerst gevierd en oud en nieuw en veel geslapen dus best wel druk in vergelijking tot mijn normale vakanties waarin ik nog minder doe ^^

maar ik wil dit niet te lang maken (oke t is nu best wel kort maar ik zal proberen er wat meer van te maken) want ik hou zelf ook niet van enorme verhalen. Oke even denken wat kan ik nog meer vertellen..

hmm...

owja morgen (maandag, 5 januari) vlieg ik met die vliegtuig weer terug naar Engeland. Wat ik best wel pittig eng vind aangezien er net een stuk of 100 vliegtuigen op mysterieuze wijze neergestort zijn dus dat beloofd (met -d of -t i dont know :/ ) een spannend ritje, vliegje, geen ideetje te worden :D

maar opzich wel weer zin om naar school te gaan . Ik ben niet heel erg enthousiast om weer naast mn nogal luide muziekluisterende buren te wonen maar dat moet te overleven zijn.

Wel moet ik de komende weken leren voor mn rij theorie examen dus dat word even een dingetje ennnn over 6 weken kom ik Nederland letterlijk en figuurlijk onveilig maken (de 1e week van mijn vakantie beginnen mn rijlessen, daarom het letterlijke... Houd ramen en deuren gesloten en blijf binnen zou ik zeggen..) en die vakantie natuurlijk ook op wintersport dus kijk er heel erg naar uit!

Nou dat was het.

byeee

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anke Terpstra:
    4 januari 2015
    jeetje is weer snel gegaan deze vakantie. Kom je straks nog even langs afscheid nemen?