Zo veel updates..

3 september 2014 - Chichester, Verenigd Koninkrijk

Halloooo op dit moment zit ik te wachten tot ik over een uurtje weer begin met het laatste blok introductie van vandaag. En wat heb ik me verveelt!!!!! hier een stukje dat ik onder de intro op mijn mobiel heb geschreven:

Ligt he nou aan mij of zijn Engelse mensen niet heel erg georganiseerd? Ik bedoel ik wil niemand beledigen maar bij het eerste deel van de introductie wist geen 1 leraar waar we heen moesten. Ik kreeg echt et gevoel dat ze de hele school niet kende.. Nu ik dit schrijf begint mijn 2e deel van de ochtend. We hebben een pauze gehad van 3 kwartier en ik zit nu in een stik heet lokaal vol computers en stinkende jongens :-/ geen pretje vooral niet als je geen zomer kleding bij je hebt en geen knijper voor op mn neus.

Dit half uur was heel veel Engels weinig snappen. Soms heb ik dus echt geen idee waar die Engelse het over hebben. Ik ontmoette mn mentor en moest meteen een heel blad invullen over hoe het met me ging... Uhm ja.. goed... verveeld.. En ook moet je meteen doelen opschrijven. Ik heb maar opgeschreven dat ik hier een baan wil zoeken.

Oww nu word het interessant! We zijn bij de financiële hulp afdeling en ze krijgen hier werkelijk over geld voor. Misschien zit er nog wel ergens een sponsoring voor buitenlandse studenten bij ^^

Fuck man t is nog steeds warm kan niet wachten tot ik zo kan lunchen! Ughmrhshdjs alle andere groepen hebben pauze en wij moeten  weer terug naar het stik hete computer blok :-/

________________________________________________

Ja dat schreef ik tijdens het wachten want de hele ochtend was vooral veel wachten.. De leraren had steeds geen idee waar we heen moesten dus lieten ons soms gewoon een kwartier in een klein gangetje wachten. En als het zo'n 25 graden is is dat niet leuk.

Dit was weer een update van mij. Zodra m'n echte lessen beginnen volgende week zal ik waarschijnlijk veel minder kunnen bloggen dus dan word het weer rustiger xD

Byeeeee

Bezoek ook mijn We Heart it: http://weheartit.com/SuperwomanAn