Eerste dag Engeland

1 september 2014 - Chichester, Verenigd Koninkrijk

En ja hoor daar is Anika alweer met een nieuwe update voor jullieee.. woeeessjjj wat ben ik snel!

Vandaag was mijn eerste dag echt 'op mezelf'. Ik had wel een vreselijke nacht. Blijkbaar als de lampen hier opladen (?) maken ze een soort geluid dat klinkt als een brandalarm. Nou ging dat alarm gister avond en vannacht redelijk vaak af. Dus je raad het al Anika zat telkens recht op in bed, bril op, badjas aan, klaar om te vluchten. Ook zijn alle Chinezen in dit gebouw (En dat zijn er pittig veel) door hun tijdsverschil met China al om 6 uur wakker. En wat doen Chinezen als ze om 6 uur wakker zijn? Ja inderdaad ze zoeken elkaar voor mijn deur op en gaan gezellig staan kletsen tot een uur of 8. Joepiiiee...

Verder heb ik wel een chill dagje gehad. Ik ben samen met Kim naar het centrum geweest heb wat spulletjes en drinken gekocht. Daarna wezen lunchen in school en nog de campus wat verkend. Verder heb ik de hele middag wat filmpjes gekeken tot het tijd was om avond te eten.

Na het avondeten ben ik gezellig tv gaan kijken bij m'n ouders in hun caravan ding. En nu ben ik weer terug in Woodlands.

Nou dat was wel weer genoeg info voor 1 dag. Morgen heb ik mijn introductie en ik ben serieus T****** zenuwachtig... Ik weet dat ik om half 10 bij een sporthal moet zijn maar er zijn er hier zo veel!!!!! Maar oke het komt goed rustig ademhalen en weer doorgaan.

Spreek jullie snel

Byyeeeeeee